Burmistrz Opalenicy ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy ds. zagospodarowania przestrzennego

SK.210.7.2023

BURMISTRZ OPALENICY

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

ds. zagospodarowania przestrzennego

……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

(nazwa stanowiska pracy)

W URZĘDZIE MIEJSKIM W OPALENICY

64-330 Opalenica, ul. 3 Maja 1

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;

  2. nieposzlakowana opinia;

  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;

  6. wykształcenie co najmniej średnie;

  7. co najmniej 2 letni staż pracy;

  8. umiejętność obsługi komputera (pakiet MS office, Word, Excel);

  9. znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej, przepisów prawa w zakresie ustawy o planowaniu przestrzennym, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy kodeks postepowania administracyjnego oraz ustaw z zakresu użytkowania wieczystego gruntów;

  10. prawo jazdy kategorii „B”.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowane doświadczenie w administracji publicznej w w/w zakresie,

  2. dyspozycyjność;

  3. umiejętność samodzielnego prowadzenia spraw;

  4. staranność i wnikliwość w przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentacji;

  5. znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin;

  6. dokładność, obowiązkowość, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, odporność na emocje i stres, umiejętności interpersonalne, umiejętność korzystania z przepisów prawa i pracy w zespole.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. prowadzenia i aktualizacji rejestru obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

  2. prowadzenia archiwum oryginałów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: obowiązujących, nieobowiązujących i uchylonych,

  3. przyjmowania i dokonywania analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

  4. przygotowywania projektów uchwał w sprawach opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania, materiałów i zakresu prac planistycznych,

  5. prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

  6. prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach wydania decyzji o warunkach zabudowy w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

  7. koordynacji i realizacji pod względem formalno – prawnym procedury przygotowania przez uprawnionego urbanistę decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy,

  8. prowadzenia odrębnych rejestrów dla wydanych decyzji,

  9. prowadzenia odrębnych rejestrów dla przesłanych odpisów decyzji innych organów wydających decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, które dotyczą zagospodarowania terenu,

  10. wydawania wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy,

  11. wydawania wypisów i wyrysów z planów zagospodarowania przestrzennego,

  12. wydawania zaświadczeń o przeznaczeniu terenu, zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,

  13. wydawania zaświadczeń o zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

  14. opracowywania sprawozdań statystycznych z dziedziny planowana przestrzennego,

  15. obsługa mapy numerycznej Gminy – System Informacji Przestrzennej,

  16. znajomość obowiązujących przepisów,

  17. przekazywania akt do archiwum zakładowego;

  18. przygotowywanie w Edytorze Aktów Prawnych projektów tekstów zarządzeń i uchwał w zakresie prowadzonych spraw;

  19. przygotowywanie umów oraz zleceń z zakresu prowadzonych spraw.

  20. inne prace zlecone przez Kierownika Wydziału Planowania Przestrzennego, Architektury i Budownictwa.

4. Wymagane dokumenty:

    1. list motywacyjny;

    2. życiorys (CV) – zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata;

    3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;

    4. kserokopie świadectw pracy;

    5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Opalenicy: www.bip.opalenica.pl);

    6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

    7. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

    8. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

    9. w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;

    10. zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (do pobrania na stronie www.bip.opalenica.pl w zakładce nabór kadr).

  1. Zgodnie z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) informuje się, że w miesiącu czerwcu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Opalenicy wynosił powyżej 6%.

6. Warunki pracy na stanowisku:

  1. wymiar zatrudnienia – pełny etat;

  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

  3. praca o charakterze administracyjno – biurowym oraz w terenie;

  4. praca w systemie jednozmianowym;

  5. praca na stanowisku wymagająca umiejętności współdziałania z współpracownikami na stanowiskach urzędniczych oraz z innymi osobami i instytucjami. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami bhp;

  6. praca siedząca, przy komputerze w budynku Urzędu Miejskiego w Opalenicy. Miejsce pracy znajdujesię w pomieszczeniu na piętrze budynku B, nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Praca wymagająca poruszania się po całym budynku Urzędu Miejskiego w Opalenicy, nieprzystosowanym dla osóbniepełnosprawnych. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Praca w terenie na całym obszarze GminyOpalenica.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

  1. Termin składania ofert: do 11 sierpnia 2023 r. włącznie.

  1. Miejsce składania ofert:

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Opalenicy, ul. 3 Maja 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Opalenicy, kod pocztowy 64-330, ul. 3 Maja 1, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego”.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Opalenicy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.opalenica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Opalenicy.

Burmistrz Opalenicy

/-/ Tomasz Szulc

Opalenica, 18.07.2023r.