SK.210.7.2023
BURMISTRZ OPALENICY
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. zagospodarowania przestrzennego
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
(nazwa stanowiska pracy)
W URZĘDZIE MIEJSKIM W OPALENICY
64-330 Opalenica, ul. 3 Maja 1
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie;
-
nieposzlakowana opinia;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
-
wykształcenie co najmniej średnie;
-
co najmniej 2 letni staż pracy;
-
umiejętność obsługi komputera (pakiet MS office, Word, Excel);
-
znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej, przepisów prawa w zakresie ustawy o planowaniu przestrzennym, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy kodeks postepowania administracyjnego oraz ustaw z zakresu użytkowania wieczystego gruntów;
-
prawo jazdy kategorii „B”.
2. Wymagania dodatkowe:
-
preferowane doświadczenie w administracji publicznej w w/w zakresie,
-
dyspozycyjność;
-
umiejętność samodzielnego prowadzenia spraw;
-
staranność i wnikliwość w przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentacji;
-
znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin;
-
dokładność, obowiązkowość, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, odporność na emocje i stres, umiejętności interpersonalne, umiejętność korzystania z przepisów prawa i pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
prowadzenia i aktualizacji rejestru obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
-
prowadzenia archiwum oryginałów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: obowiązujących, nieobowiązujących i uchylonych,
-
przyjmowania i dokonywania analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
-
przygotowywania projektów uchwał w sprawach opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania, materiałów i zakresu prac planistycznych,
-
prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
-
prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach wydania decyzji o warunkach zabudowy w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
-
koordynacji i realizacji pod względem formalno – prawnym procedury przygotowania przez uprawnionego urbanistę decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy,
-
prowadzenia odrębnych rejestrów dla wydanych decyzji,
-
prowadzenia odrębnych rejestrów dla przesłanych odpisów decyzji innych organów wydających decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, które dotyczą zagospodarowania terenu,
-
wydawania wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy,
-
wydawania wypisów i wyrysów z planów zagospodarowania przestrzennego,
-
wydawania zaświadczeń o przeznaczeniu terenu, zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,
-
wydawania zaświadczeń o zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
-
opracowywania sprawozdań statystycznych z dziedziny planowana przestrzennego,
-
obsługa mapy numerycznej Gminy – System Informacji Przestrzennej,
-
znajomość obowiązujących przepisów,
-
przekazywania akt do archiwum zakładowego;
-
przygotowywanie w Edytorze Aktów Prawnych projektów tekstów zarządzeń i uchwał w zakresie prowadzonych spraw;
-
przygotowywanie umów oraz zleceń z zakresu prowadzonych spraw.
-
inne prace zlecone przez Kierownika Wydziału Planowania Przestrzennego, Architektury i Budownictwa.
4. Wymagane dokumenty:
-
-
list motywacyjny;
-
życiorys (CV) – zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata;
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
-
kserokopie świadectw pracy;
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Opalenicy: www.bip.opalenica.pl);
-
oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
-
w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (do pobrania na stronie www.bip.opalenica.pl w zakładce nabór kadr).
-
-
Zgodnie z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) informuje się, że w miesiącu czerwcu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Opalenicy wynosił powyżej 6%.
6. Warunki pracy na stanowisku:
-
wymiar zatrudnienia – pełny etat;
-
praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
-
praca o charakterze administracyjno – biurowym oraz w terenie;
-
praca w systemie jednozmianowym;
-
praca na stanowisku wymagająca umiejętności współdziałania z współpracownikami na stanowiskach urzędniczych oraz z innymi osobami i instytucjami. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami bhp;
-
praca siedząca, przy komputerze w budynku Urzędu Miejskiego w Opalenicy. Miejsce pracy znajdujesię w pomieszczeniu na piętrze budynku B, nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Praca wymagająca poruszania się po całym budynku Urzędu Miejskiego w Opalenicy, nieprzystosowanym dla osóbniepełnosprawnych. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Praca w terenie na całym obszarze GminyOpalenica.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
-
Termin składania ofert: do 11 sierpnia 2023 r. włącznie.
-
Miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Opalenicy, ul. 3 Maja 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Opalenicy, kod pocztowy 64-330, ul. 3 Maja 1, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Opalenicy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.opalenica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Opalenicy.
Burmistrz Opalenicy
/-/ Tomasz Szulc
Opalenica, 18.07.2023r.