SK.210.7.2023
BURMISTRZ OPALENICY
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. zagospodarowania przestrzennego
………………………………………………………………………………………………………………………………………………. (nazwa stanowiska pracy)
W URZĘDZIE MIEJSKIM W OPALENICY 64-330 Opalenica, ul. 3 Maja 1
1. Wymagania niezbędne:
- a) obywatelstwo polskie;
- b) nieposzlakowana opinia;
- c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- d) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- f) wykształcenie co najmniej średnie;
- g) co najmniej 2 letni staż pracy;
- h) umiejętność obsługi komputera (pakiet MS office, Word, Excel);
- i) znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej, przepisów prawa w zakresie ustawy o planowaniu przestrzennym, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy kodeks postepowania administracyjnego oraz ustaw z zakresu użytkowania wieczystego gruntów;
- j) prawo jazdy kategorii „B”.
2. Wymagania dodatkowe:
- a) preferowane doświadczenie w administracji publicznej w w/w zakresie,
- b) dyspozycyjność;
- c) umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- d) umiejętność samodzielnego prowadzenia spraw;
- e) staranność i wnikliwość w przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentacji;
- f) znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin;
- g) dokładność, obowiązkowość, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, odporność na emocje i stres, umiejętności interpersonalne, umiejętność korzystania z przepisów prawa i pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- a) prowadzenia i aktualizacji rejestru obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- b) prowadzenia archiwum oryginałów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: obowiązujących, nie obowiązujących i uchylonych,
c) przyjmowania i dokonywania analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- d) przygotowywania projektów uchwał w sprawach opracowywania miejscowych planów za- gospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania, materiałów i zakresu prac planistycznych,
- e) prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- f) prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach wydania decyzji o warunkach zabudowy w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- g) koordynacji i realizacji pod względem formalno – prawnym procedury przygotowania przez uprawnionego urbanistę decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy,
- h) prowadzenia odrębnych rejestrów dla wydanych decyzji,
- i) prowadzenia odrębnych rejestrów dla przesłanych odpisów decyzji innych organów wydających decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, które
dotyczą zagospodarowania terenu,
- j) wydawania wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy,
- k) wydawania wypisów i wyrysów z planów zagospodarowania przestrzennego,
- l) wydawania zaświadczeń o przeznaczeniu terenu, zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,
- m) wydawania zaświadczeń o zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- n) opracowywania sprawozdań statystycznych z dziedziny planowana przestrzennego,
- o) obsługa mapy numerycznej Gminy – System Informacji Przestrzennej,
- p) znajomość obowiązujących przepisów,
- q) przekazywania akt do archiwum zakładowego;
- r) przygotowywanie w Edytorze Aktów Prawnych projektów tekstów zarządzeń i uchwał w zakresie prowadzonych spraw;
- s) przygotowywanie umów oraz zleceń z zakresu prowadzonych spraw.
- t) inne prace zlecone przez Kierownika Wydziału Planowania Przestrzennego, Architektury i Budownictwa.
4. Wymagane dokumenty:
- a) list motywacyjny;
- b) życiorys (CV) – zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata;
- c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- d) kserokopie świadectw pracy;
- e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Opalenicy: www.bip.opalenica.pl);
- f) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- g) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- h) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- i) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
- j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (do pobrania na stronie www.bip.opalenica.pl w zakładce nabór kadr).
5. Zgodnie z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) informuje się, że w miesiącu maju 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Opalenicy wynosił powyżej 6%.
6. Warunki pracy na stanowisku:
- a) wymiar zatrudnienia – pełny etat;
- b) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- c) praca o charakterze administracyjno – biurowym oraz w terenie;
- d) praca w systemie jednozmianowym;
- e) praca na stanowisku wymagająca umiejętności współdziałania z współpracownikami na stanowiskach urzędniczych oraz z innymi osobami i instytucjami. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami bhp;
- f) praca siedząca, przy komputerze w budynku Urzędu Miejskiego w Opalenicy. Miejsce pracy znajdujesię w pomieszczeniu na piętrze budynku B, nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Praca wymagająca poruszania się po całym budynku Urzędu Miejskiego w Opalenicy, nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Praca w terenie na całym obszarze Gminy Opalenica.
Termin składania ofert: do 19 czerwca 2023 r. włącznie. Miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Opalenicy,ul. 3 Maja 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Opalenicy, kod pocztowy 64-330, ul. 3 Maja 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego
Opalenica, 07.06.2023 r .
Burmistrz Opalenicy
/-/ Tomasz Szulc