BURMISTRZ OPALENICY OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY DS. ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

SK.210.7.2023

BURMISTRZ OPALENICY

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

ds. zagospodarowania przestrzennego

………………………………………………………………………………………………………………………………………………. (nazwa stanowiska pracy)

W URZĘDZIE MIEJSKIM W OPALENICY 64-330 Opalenica, ul. 3 Maja 1

1. Wymagania niezbędne:

  1. a)  obywatelstwo polskie;
  2. b)  nieposzlakowana opinia;
  3. c)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. d)  niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. e)  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  6. f)  wykształcenie co najmniej średnie;
  7. g)  co najmniej 2 letni staż pracy;
  8. h)  umiejętność obsługi komputera (pakiet MS office, Word, Excel);
  9. i)  znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej, przepisów prawa w zakresie ustawy o planowaniu przestrzennym, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy kodeks postepowania administracyjnego oraz ustaw z zakresu użytkowania wieczystego gruntów;
  10. j)  prawo jazdy kategorii „B”.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. a)  preferowane doświadczenie w administracji publicznej w w/w zakresie,
  2. b)  dyspozycyjność;
  3. c)  umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  4. d)  umiejętność samodzielnego prowadzenia spraw;
  5. e)  staranność i wnikliwość w przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentacji;
  6. f)  znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin;
  7. g)  dokładność, obowiązkowość, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, odporność na emocje i stres, umiejętności interpersonalne, umiejętność korzystania z przepisów prawa i pracy w zespole.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. a)  prowadzenia i aktualizacji rejestru obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  2. b)  prowadzenia archiwum oryginałów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: obowiązujących, nie obowiązujących i uchylonych,

c) przyjmowania i dokonywania analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

  1. d)  przygotowywania projektów uchwał w sprawach opracowywania miejscowych planów za- gospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania, materiałów i zakresu prac planistycznych,
  2. e)  prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  3. f)  prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach wydania decyzji o warunkach zabudowy w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  4. g)  koordynacji i realizacji pod względem formalno – prawnym procedury przygotowania przez uprawnionego urbanistę decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy,
  5. h)  prowadzenia odrębnych rejestrów dla wydanych decyzji,
  6. i)  prowadzenia odrębnych rejestrów dla przesłanych odpisów decyzji innych organów wydających decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, które

    dotyczą zagospodarowania terenu,

  7. j)  wydawania wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy,
  8. k)  wydawania wypisów i wyrysów z planów zagospodarowania przestrzennego,
  9. l)  wydawania zaświadczeń o przeznaczeniu terenu, zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,
  10. m)  wydawania zaświadczeń o zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  11. n)  opracowywania sprawozdań statystycznych z dziedziny planowana przestrzennego,
  12. o)  obsługa mapy numerycznej Gminy – System Informacji Przestrzennej,
  13. p)  znajomość obowiązujących przepisów,
  14. q)  przekazywania akt do archiwum zakładowego;
  15. r)  przygotowywanie w Edytorze Aktów Prawnych projektów tekstów zarządzeń i uchwał w zakresie prowadzonych spraw;
  16. s)  przygotowywanie umów oraz zleceń z zakresu prowadzonych spraw.
  17. t)  inne prace zlecone przez Kierownika Wydziału Planowania Przestrzennego, Architektury i Budownictwa.

4. Wymagane dokumenty:

  1. a)  list motywacyjny;
  2. b)  życiorys (CV) – zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata;
  3. c)  kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  4. d)  kserokopie świadectw pracy;
  5. e)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Opalenicy: www.bip.opalenica.pl);
  6. f)  oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. g)  oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  8. h)  inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  9. i)  w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
  10. j)  zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (do pobrania na stronie www.bip.opalenica.pl w zakładce nabór kadr).

5. Zgodnie z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) informuje się, że w miesiącu maju 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Opalenicy wynosił powyżej 6%.

6. Warunki pracy na stanowisku:

  1. a)  wymiar zatrudnienia – pełny etat;
  2. b)  praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  3. c)  praca o charakterze administracyjno – biurowym oraz w terenie;
  4. d)  praca w systemie jednozmianowym;
  5. e)  praca na stanowisku wymagająca umiejętności współdziałania z współpracownikami na stanowiskach urzędniczych oraz z innymi osobami i instytucjami. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami bhp;
  6. f)  praca siedząca, przy komputerze w budynku Urzędu Miejskiego w Opalenicy. Miejsce pracy znajdujesię w pomieszczeniu na piętrze budynku B, nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Praca wymagająca poruszania się po całym budynku Urzędu Miejskiego w Opalenicy, nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Praca w terenie na całym obszarze Gminy Opalenica.

Termin składania ofert: do 19 czerwca 2023 r. włącznie. Miejsce składania ofert:

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Opalenicy,ul. 3 Maja 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Opalenicy, kod pocztowy 64-330, ul. 3 Maja 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego

Opalenica, 07.06.2023 r .

Burmistrz Opalenicy

/-/ Tomasz Szulc