REGULAMIN KONKURSU NA SPOT REKLAMUJĄCY SZCZEPIENIA PRZECIW COVID-19
- Organizatorem konkursu jest Urząd Miejski w Opalenicy
- Celem konkursu jest promocja szczepień przeciw COVID-19 wśród osób w grupie wiekowej 12-19 lat.
- Konkurs skierowany jest mieszkańców Gminy
- Konkurs polega na nagraniu 30-sekundowego filmu promującego szczepienia przeciw COVID-19 i opublikowaniu go w serwisie YouTube (https://www.youtube.com/).
- Każdy uczestnik może zgłosić 1 film
- Link do filmu należy przesłać na adres e-mail: promocja2@opalenica.pl wraz z: oświadczeniem opiekuna prawnego / autora pracy (załącznik nr 1 do regulaminu), kartą zgłoszenia uczestnika konkursu (załącznik nr 2 do regulaminu), zgodą na przetwarzanie danych osobowych i zgodą na wykorzystywanie nagranego spotu w mediach społecznościach i stronie internetowej organizatora (załącznik nr 3 do regulaminu) oraz klauzulą informacyjną (załącznik nr 4 do regulaminu).
- Linki do filmów wraz z załącznikami można przesyłać do dnia 15.09.2021 r.
- Rozstrzygniecie nastąpi do dnia 17.09.2021 r.
- Nadesłane filmy konkursowe będą oceniane przez komisję, która będzie oceniać:
- zgodności filmu z tematyką,
- estetykę wykonania,
- pomysłowość i oryginalność
- Nagrodzeni zostaną autorzy trzech filmów.
- Organizator może przyznać dodatkowe nagrody i wyróżnienia.
- O formie i terminie odbioru nagród laureaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
OŚWIADCZENIE OPIEKUNA PRAWNEGO / AUTORA PRACY
Oświadczam, że powyższe dane są prawdziwe i aktualne, a praca konkursowa przesłana w Konkursie na spot reklamujący szczepienia przeciw COVID-19, organizowanym przez Urząd Miejski w Opalenicy (dalej: „Konkurs”) jest wynikiem samodzielnej pracy autora. Autorowi przysługują wszelkie autorskie prawa osobiste i majątkowe do pracy konkursowej i nie są w żaden sposób ograniczone lub obciążone prawami osób trzecich. Udzielam Organizatorowi nieodpłatnej niewyłącznej licencji na korzystanie z tego utworu przez czas nieokreślony na terytorium całego świata na następujących polach eksploatacji:
- utrwalanie i zwielokrotnianie dowolną techniką egzemplarzy utworu, w tym zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
- wprowadzanie do obrotu w kraju i za granicą;
- użyczenie egzemplarzy utworu;
- publiczne, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie;
- publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
Oświadczam, że zapoznałem/łam się z Regulaminem Konkursu na spot reklamujący szczepienia przeciw COVID-19, organizowanym przez Urząd Miejski i akceptuję jego warunki.
Oświadczam, że zgłoszona praca nie zagraża i nie narusza praw osób trzecich, w szczególności nie narusza ich majątkowych i osobistych praw autorskich.
Za wszelkie roszczenia osób trzecich, które wynikają z tytułu naruszenia ich praw odpowiada uczestnik Konkursu.
…………………………………… …………………………………
data czytelny podpis opiekuna prawnego
lub pełnoletniego uczestnika
Załącznik nr 2 do Regulaminu
Karta zgłoszenia
do udziału w Konkursie na spot reklamujący szczepienia przeciw COVID-19
- imię i nazwisko: …………………………………………………………………
- wiek: ……………………………………………………………………………
- Adres: ………………………………………………………….
- Imię i nazwisko opiekuna prawnego: ……………………………………………
- Adres email opiekuna prawnego: …………………………………………………
- Numer telefonu do kontaktu: ……………………………………………………
…………………………………..
(podpis)
Załącznik nr 3 do Regulaminu
Zgoda
opiekuna prawnego / uczestnika* na przetwarzanie i publikację danych osobowych
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Miejski w Opalenicy Konkursu na spot reklamujący szczepienia przeciw COVID-19 następujących danych osobowych:
- imię i nazwisko (uczestnik)
- wizerunek
- głos
- imię i nazwisko (opiekun)
- adres e-mail
- numer telefonu
w celu:
tak/nie* tak/nie tak/nie tak/nie tak/nie tak/nie
- udziału w Konkursie tak/nie
- kontaktu z opiekunem tak/nie
- informowania przez Urząd o organizacji Konkursu i udziale w nim oraz zamieszczeniu nagranego spotu:
- na stronie internetowej Gminy
- na profilu UM na Facebook’u
- na kanale YouTube
tak/nie tak/nie tak/nie
- w mediach tak/nie
Jednocześnie oświadczam, że zostałem poinformowana/y, iż mam prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, a także, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie ww. zgody przed jej wycofaniem”.
………………………………………………………………………………………………………
(imię, nazwisko, data i podpis)
Załącznik nr 4 do Regulaminu
Informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych
Niniejszym informujemy Pana / Panią, że przetwarzamy Pana / Pani dane osobowe, które gromadzimy w związku z Pana / Pani udziałem w organizowanym przez nas konkursie.
Administrator danych osobowych
Administratorem Pana / Pani danych osobowych jest Urząd Miejski w Opalenicy reprezentowane przez
Burmistrza Opalenicy, ul. 3 Maja 1, 64-330
Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: oc@opalenica.pl
Zakres przetwarzanych danych
Przetwarzamy Pana / Pani dane osobowe gromadzone w związku z udziałem w organizowanym przez nas konkursie. Pośród tych danych mogą znajdować się, w szczególności, następujące informacje:
- imię i nazwisko;
- wiek;
- wizerunek;
- głos;
- adres e-mail;
- numer
Cele i podstawy przetwarzania
Dane przetwarzane są w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:
- przeprowadzenie konkursu, w tym wyłonienie zwycięzców i wydanie nagród, na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 1 lit. a RODO),
- wywiązanie się z obowiązków podatkowych związanych z wydaniem nagród w konkursie (art. 6 1 lit. c RODO),
- ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń związanych z konkursem, co jest naszym prawnym obowiązkiem (art. 6 1 lit. c RODO),
- prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych, jeżeli biorąc udział w konkursie, wyraził Pan / Pani zgodę na taki cel przetwarzania danych
Odbiorcy danych
W przetwarzaniu Pana / Pani danych osobowych mogą brać udział następujące podmioty:
- hostingodawca – w zakresie przechowywania danych osobowych na serwerze, w tym na serwerze skrzynki pocztowej,
- Google – w zakresie promowania, działań informacyjnych i wyłonienia nagrody publiczności” dla spotu z największą liczbą polubieni na kanale YouTube w ramach których dochodzi do przetwarzania danych osobowych,
- Facebook – w zakresie promowania, działań informacyjnych i wyłonienia nagrody publiczności dla spotu z największą liczbą polubień na fanpage UM Opalenica w ramach których dochodzi do przetwarzania danych osobowych,
- podwykonawcy – w zakresie świadczenia usług, które wiążą się z dostępem do danych osobowych. Wszystkie powyższe podmioty biorą udział w procesie przetwarzania danych osobowych na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Wszystkie te podmioty zapewniają odpowiedni poziom ochrony danych
W zakresie promowania i działań informacyjnych w ramach których dochodzi do przetwarzania danych osobowych, dane te będą udostępniane mediom.
Pana / Pani dane osobowe mogą być przekazywane do Urzędów Skarbowych w ramach wypełniania obowiązków związanych z rozliczeniami publiczno-prawnymi. Pana / Pani dane osobowe mogą być również przekazywane innym organom lub instytucjom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, jeżeli będzie to konieczne do wypełniania obowiązków nałożonych przepisami prawa lub dochodzenia swoich praw.
W sytuacji, w której konieczne byłoby skorzystanie przez nas z profesjonalnej pomocy prawnej, Pana / Pani dane osobowe mogą być przekazywane do kancelarii prawnych świadczących na naszą rzecz pomoc prawną w zakresie, w jakim jest to konieczne do dochodzenia naszych praw lub obrony przed roszczeniami.
Przekazywanie danych do państw trzecich
W związku z transferem danych do USA poprzez serwis YouTube, administrator informuje, że będzie to realizowane zgodnie z przepisami rozdziału V RODO, w oparciu o standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską. W celu skorzystania z praw przysługujących na mocy art. 15-22 RODO, należy skorzystać z formularza udostępnionego w Polityce prywatności Google.
W związku z przekazaniem danych do Facebook Ireland Twoje dane mogą być udostępniane partnerom Facebooka, w tym transferowane do USA na podstawie zatwierdzonych przez Komisję Europejską standardowych klauzul umownych. Informacje o zasadach przetwarzania danych oraz możliwości skorzystania z praw przysługujących na mocy przepisów RODO zostały wskazane w „Zasadach dotyczących danych”:
https://www.facebook.com/privacy/explanation
Okres przechowywania danych
Pana / Pani dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania konkursu oraz przez 5 lat od jego zakończenia. Jeżeli wydanie nagrody będzie wiązało się z obowiązkami podatkowymi, dane osobowe będą przechowywane w ramach dokumentacji księgowej przez czas wymagany przez przepisy prawa. Jeżeli wyraził Pan / Pani zgodę na przetwarzanie danych w celach informacyjnych i promocyjnych, dane będą przechowywane do czasu cofnięcia tej zgody.
Uprawnienia związane z przetwarzaniem
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Panu / Pani następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
- prawo do usunięcia danych (jeżeli Pana / Pani zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali Pana / Pani dane, może Pan / Pani żądać, abyśmy je usunęli),
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych (może Pan / Pani żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Panem / Panią działań, jeżeli Pana / Pani zdaniem mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie),
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (ma Pan / Pani prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinien Pan / Pani wskazać nam Pana / Pani szczególną sytuację, która Pana / Pani zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem; przestaniemy przetwarzać Pana / Pani dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas danych są nadrzędne wobec Pana / Pani praw lub też, że Pana / Pani dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń),
- prawo do przenoszenia danych (ma Pan / Pani prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które Pan / Pani nam dostarczył na podstawie umowy lub Pana / Pani zgody; może nam Pan / Pani zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi),
- prawo wniesienia skargi od organu nadzorczego (jeżeli stwierdzi Pan / Pani, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, może Pan / Pani złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).
W celu wykonania swoich praw prosimy skierować swoje żądanie pod adres e-mail oc@opalenica.pl Proszę pamiętać, że przed realizacją Pana / Pani uprawnień będziemy musieli odpowiednio Pana / Panią zidentyfikować.
Informacja o wymogu / dobrowolności podania danych
Podanie przez Pana / Panią danych jest warunkiem udziału w konkursie.
DO POBRANIA konkurs