SK.210.5.2023
BURMISTRZ OPALENICY
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. infrastruktury
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
(nazwa stanowiska pracy)
W URZĘDZIE MIEJSKIM W OPALENICY
64-330 Opalenica, ul. 3 Maja 1
-
Wymagania niezbędne:
-
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
-
wykształcenie min. średnie;
-
co najmniej dwuletni staż pracy;
-
prawo jazdy kat B;
2. Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
-
dyspozycyjność;
-
umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole;
-
dokładność, obowiązkowość, odpowiedzialność, kreatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego,
-
wydawanie decyzji o umieszczeniu urządzenia infrastruktury technicznej w pasie drogowym,
-
wydawanie decyzji o opłacie rocznej za umieszczenie w drodze urządzenia infrastruktury technicznej,
-
wydawanie decyzji na zjazdy z dróg gminnych,
-
ocena stanu odtworzenia pasa drogowego związanego z zajęciem pasa drogowego,
-
wydawanie decyzji zezwalającej na ustawienie reklamy w pasie drogowym dróg gminnych,
-
wydawanie uzgodnień na drogach wewnętrznych,
-
przygotowywanie umów oraz opłat za korzystanie z dróg wewnętrznych,
-
prowadzenie rejestru zajęcia pasa drogowego dróg gminnych w programie RADIX REJ+ oraz wystawianie faktur do umów na zajęcie pasa drogowego dróg wewnętrznych
-
wydawanie upoważnień na postój bez ograniczenia czasowego oraz ustanowienie zastrzeżonego miejsca postojowego w Strefie Ograniczonego Postoju,
-
wydawanie zapewnień dostępności do dróg publicznych,
-
sporządzenie umowy cywilno-prawnej na korzystanie z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Opalenica
4. Wymagane dokumenty:
-
-
list motywacyjny;
-
życiorys (CV) – zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata;
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
-
kserokopie świadectw pracy;
-
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku;
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Opalenicy: www.bip.opalenica.pl);
-
oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
-
w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (do pobrania na stroniewww.bip.opalenica.pl w zakładce nabór kadr).
-
-
Zgodnie z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) informuje się, że w miesiącu kwietniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Opalenicy wynosił powyżej 6%.
-
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
wymiar zatrudnienia – pełny etat;
-
praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
-
praca o charakterze administracyjno – biurowym;
-
praca w terenie;
-
praca w systemie jednozmianowym;
-
praca na stanowisku wymagająca umiejętności współdziałania z współpracownikami na stanowiskach urzędniczych oraz z innymi osobami i instytucjami. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami bhp;
-
praca siedząca, przy komputerze w budynku Urzędu Miejskiego w Opalenicy. Miejsce pracy znajduje się w pomieszczeniu na II piętrze w budynku B, nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Praca wymagająca poruszania się po całym budynku Urzędu Miejskiego w Opalenicy, nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
-
Termin składania ofert: do 30 maja 2023 r. włącznie.
-
Miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Opalenicy,
ul. 3 Maja 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Opalenicy, kod pocztowy 64-330,
ul. 3 Maja 1, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Opalenicy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.opalenica.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Opalenicy.
Burmistrz Opalenicy
/-/ Tomasz Szulc
Opalenica, dnia 17 maja 2023 r .