REGULAMIN KONKURSU NA SPOT REKLAMUJĄCY SZCZEPIENIA PRZECIW COVID-19

 

REGULAMIN KONKURSU NA SPOT REKLAMUJĄCY SZCZEPIENIA PRZECIW COVID-19

 

 

 

  1. Organizatorem konkursu jest Urząd Miejski w Opalenicy
  2. Celem konkursu jest promocja szczepień przeciw COVID-19 wśród osób w grupie wiekowej 12-19 lat.
  3. Konkurs skierowany jest mieszkańców Gminy
  4. Konkurs polega na nagraniu 30-sekundowego filmu promującego szczepienia przeciw COVID-19 i opublikowaniu go w serwisie YouTube (https://www.youtube.com/).
  5. Każdy uczestnik może zgłosić 1 film
  6. Link do filmu należy przesłać na adres e-mail: promocja2@opalenica.pl wraz z: oświadczeniem opiekuna prawnego / autora pracy (załącznik nr 1 do regulaminu), kartą zgłoszenia uczestnika konkursu (załącznik nr 2 do regulaminu), zgodą na przetwarzanie danych osobowych i zgodą na wykorzystywanie nagranego spotu w mediach społecznościach i stronie internetowej organizatora (załącznik nr 3 do regulaminu) oraz klauzulą informacyjną (załącznik nr 4 do regulaminu).
  7. Linki do filmów wraz z załącznikami można przesyłać do dnia 15.09.2021 r.
  8. Rozstrzygniecie nastąpi do dnia 17.09.2021 r.
  9. Nadesłane filmy konkursowe będą oceniane przez komisję, która będzie oceniać:
    • zgodności filmu z tematyką,
    • estetykę wykonania,
    • pomysłowość i oryginalność
  10. Nagrodzeni zostaną autorzy trzech filmów.
  11. Organizator może przyznać dodatkowe nagrody i wyróżnienia.
  12. O formie i terminie odbioru nagród laureaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu

 

OŚWIADCZENIE OPIEKUNA PRAWNEGO / AUTORA PRACY

 

Oświadczam, że powyższe dane są prawdziwe i aktualne, a praca konkursowa przesłana w Konkursie na spot reklamujący szczepienia przeciw COVID-19, organizowanym przez Urząd Miejski w Opalenicy (dalej: „Konkurs”) jest wynikiem samodzielnej pracy autora. Autorowi przysługują wszelkie autorskie prawa osobiste i majątkowe do pracy konkursowej i nie są w żaden sposób ograniczone lub obciążone prawami osób trzecich. Udzielam Organizatorowi nieodpłatnej niewyłącznej licencji na korzystanie z tego utworu przez czas nieokreślony na terytorium całego świata na następujących polach eksploatacji:

  1. utrwalanie i zwielokrotnianie dowolną techniką egzemplarzy utworu, w tym zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
  2. wprowadzanie do obrotu w kraju i za granicą;
  3. użyczenie egzemplarzy utworu;
  4. publiczne, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie;
  5. publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.

Oświadczam, że zapoznałem/łam się z Regulaminem Konkursu na spot reklamujący szczepienia przeciw COVID-19, organizowanym przez Urząd Miejski i akceptuję jego warunki.

Oświadczam, że zgłoszona praca nie zagraża i nie narusza praw osób trzecich, w szczególności nie narusza ich majątkowych i osobistych praw autorskich.

Za wszelkie roszczenia osób trzecich, które wynikają z tytułu naruszenia ich praw odpowiada uczestnik Konkursu.

 

……………………………………                                                         …………………………………

 

data                                                                                         czytelny podpis opiekuna prawnego

lub pełnoletniego uczestnika

 

 

 

 

Załącznik nr 2 do Regulaminu

 

Karta zgłoszenia

 

do udziału w Konkursie na spot reklamujący szczepienia przeciw COVID-19

 

  1. imię i nazwisko: …………………………………………………………………
  2. wiek: ……………………………………………………………………………
  3. Adres: ………………………………………………………….
  4. Imię i nazwisko opiekuna prawnego: ……………………………………………
  5. Adres email opiekuna prawnego: …………………………………………………
  6. Numer telefonu do kontaktu: ……………………………………………………

 

 

 

…………………………………..

 

(podpis)

 

Załącznik nr 3 do Regulaminu

 

Zgoda

opiekuna prawnego / uczestnika* na przetwarzanie i publikację danych osobowych

 

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Miejski w Opalenicy Konkursu na spot reklamujący szczepienia przeciw COVID-19 następujących danych osobowych:

 

 

  • imię i nazwisko (uczestnik)
  • wizerunek
  • głos
  • imię i nazwisko (opiekun)
  • adres e-mail
  • numer telefonu

 

 

 

w celu:

tak/nie* tak/nie tak/nie tak/nie tak/nie tak/nie

 

 

  1. udziału w Konkursie tak/nie
  2. kontaktu z opiekunem tak/nie
  3. informowania przez Urząd o organizacji Konkursu i udziale w nim oraz zamieszczeniu nagranego spotu:

 

  • na stronie internetowej Gminy
  • na profilu UM na Facebook’u
  • na kanale YouTube

tak/nie tak/nie tak/nie

 

  • w mediach tak/nie

 

Jednocześnie oświadczam, że zostałem poinformowana/y, iż mam prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, a także, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie ww. zgody przed jej wycofaniem”.

 

………………………………………………………………………………………………………

(imię, nazwisko, data i podpis)

 

 

 

Załącznik nr 4 do Regulaminu

 

Informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych

Niniejszym informujemy Pana / Panią, że przetwarzamy Pana / Pani dane osobowe, które gromadzimy w związku z Pana / Pani udziałem w organizowanym przez nas konkursie.

Administrator danych osobowych

Administratorem Pana / Pani danych osobowych jest Urząd Miejski w Opalenicy reprezentowane przez

Burmistrza Opalenicy, ul. 3 Maja 1, 64-330

Inspektor ochrony danych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: oc@opalenica.pl

Zakres przetwarzanych danych

Przetwarzamy Pana / Pani dane osobowe gromadzone w związku z udziałem w organizowanym przez nas konkursie. Pośród tych danych mogą znajdować się, w szczególności, następujące informacje:

  • imię i nazwisko;
  • wiek;
  • wizerunek;
  • głos;
  • adres e-mail;
  • numer

Cele i podstawy przetwarzania

Dane przetwarzane są w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:

  • przeprowadzenie konkursu, w tym wyłonienie zwycięzców i wydanie nagród, na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 1 lit. a RODO),
  • wywiązanie się z obowiązków podatkowych związanych z wydaniem nagród w konkursie (art. 6 1 lit. c RODO),
  • ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń związanych z konkursem, co jest naszym prawnym obowiązkiem (art. 6 1 lit. c RODO),
  • prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych, jeżeli biorąc udział w konkursie, wyraził Pan / Pani zgodę na taki cel przetwarzania danych

 

 

Odbiorcy danych

W przetwarzaniu Pana / Pani danych osobowych mogą brać udział następujące podmioty:

  1. hostingodawca – w zakresie przechowywania danych osobowych na serwerze, w tym na serwerze skrzynki pocztowej,
  2. Google – w zakresie promowania, działań informacyjnych i wyłonienia nagrody publiczności” dla spotu z największą liczbą polubieni na kanale YouTube w ramach których dochodzi do przetwarzania danych osobowych,
  3. Facebook – w zakresie promowania, działań informacyjnych i wyłonienia nagrody publiczności dla spotu z największą liczbą polubień na fanpage UM Opalenica w ramach których dochodzi do przetwarzania danych osobowych,
  4. podwykonawcy – w zakresie świadczenia usług, które wiążą się z dostępem do danych osobowych. Wszystkie powyższe podmioty biorą udział w procesie przetwarzania danych osobowych na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Wszystkie te podmioty zapewniają odpowiedni poziom ochrony danych

W zakresie promowania i działań informacyjnych w ramach których dochodzi do przetwarzania danych osobowych, dane te będą udostępniane mediom.

Pana / Pani dane osobowe mogą być przekazywane do Urzędów Skarbowych w ramach wypełniania obowiązków związanych z rozliczeniami publiczno-prawnymi. Pana / Pani dane osobowe mogą być również przekazywane innym organom lub instytucjom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, jeżeli będzie to konieczne do wypełniania obowiązków nałożonych przepisami prawa lub dochodzenia swoich praw.

W sytuacji, w której konieczne byłoby skorzystanie przez nas z profesjonalnej pomocy prawnej, Pana / Pani dane osobowe mogą być przekazywane do kancelarii prawnych świadczących na naszą rzecz pomoc prawną w zakresie, w jakim jest to konieczne do dochodzenia naszych praw lub obrony przed roszczeniami.

 

 

Przekazywanie danych do państw trzecich

 

W związku z transferem danych do USA poprzez serwis YouTube, administrator informuje, że będzie to realizowane zgodnie z przepisami rozdziału V RODO, w oparciu o standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską. W celu skorzystania z praw przysługujących na mocy art. 15-22 RODO, należy skorzystać z formularza udostępnionego w Polityce prywatności Google.

 

W związku z przekazaniem danych do Facebook Ireland Twoje dane mogą być udostępniane partnerom Facebooka, w tym transferowane do USA na podstawie zatwierdzonych przez Komisję Europejską standardowych klauzul umownych. Informacje o zasadach przetwarzania danych oraz możliwości skorzystania z praw przysługujących na mocy przepisów RODO zostały wskazane w „Zasadach dotyczących danych”:

 

https://www.facebook.com/privacy/explanation

 

 

Okres przechowywania danych

Pana / Pani dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania konkursu oraz przez 5 lat od jego zakończenia. Jeżeli wydanie nagrody będzie wiązało się z obowiązkami podatkowymi, dane osobowe będą przechowywane w ramach dokumentacji księgowej przez czas wymagany przez przepisy prawa. Jeżeli wyraził Pan / Pani zgodę na przetwarzanie danych w celach informacyjnych i promocyjnych, dane będą przechowywane do czasu cofnięcia tej zgody.

 

Uprawnienia związane z przetwarzaniem

W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Panu / Pani następujące uprawnienia:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • prawo do usunięcia danych (jeżeli Pana / Pani zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali Pana / Pani dane, może Pan / Pani żądać, abyśmy je usunęli),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych (może Pan / Pani żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Panem / Panią działań, jeżeli Pana / Pani zdaniem mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie),
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (ma Pan / Pani prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinien Pan / Pani wskazać nam Pana / Pani szczególną sytuację, która Pana / Pani zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem; przestaniemy przetwarzać Pana / Pani dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas danych są nadrzędne wobec Pana / Pani praw lub też, że Pana / Pani dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń),
  • prawo do przenoszenia danych (ma Pan / Pani prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które Pan / Pani nam dostarczył na podstawie umowy lub Pana / Pani zgody; może nam Pan / Pani zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi),
  • prawo wniesienia skargi od organu nadzorczego (jeżeli stwierdzi Pan / Pani, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, może Pan / Pani złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).

W celu wykonania swoich praw prosimy skierować swoje żądanie pod adres e-mail oc@opalenica.pl Proszę pamiętać, że przed realizacją Pana / Pani uprawnień będziemy musieli odpowiednio Pana / Panią zidentyfikować.

 

Informacja o wymogu / dobrowolności podania danych

Podanie przez Pana / Panią danych jest warunkiem udziału w konkursie.

 

 

 

 

 

 

DO POBRANIA konkurs